![]() |
|
|
#1 |
|
Amico*
|
In grandissimo Renzo Arbore e la sua orchestra...
|
|
|
#2 |
|
Moderatore*
|
Pino daniele band - quanno chiove
|
|
|
|
#3 |
|
Moderatore*
|
Edoardo Bennato - Canta Appress' A' Nuje
|
|
|
|
#4 |
|
Amico*
|
Mia Martin Roberto Murolo Enzo Gragnaniello
Scinne cu 'mme nfonno o mare a truva' chillo ca nun tenimmo acca' vieni cu mme e accumincia a capi' comme e' inutile sta' a suffri' guarda stu mare ca ci infonne e paure sta cercanne e ce mbara' ah comme se fa' a da' turmiento all'anema ca vo' vula' si tu nun scinne a ffonne nun o puo' sape' no comme se fa' adda piglia' sultanto o mare ca ce sta' eppoi lassa' stu core sulo in miezz a via saglie cu 'mme e accumincia a canta' insieme e note che l'aria da' senza guarda' tu continua a vula' mientre o viento ce porta la' addo ce stanno e parole chiu' belle che te pigliano pe mbara' ah comme se fa' a da' turmiento all'anema ca vo' vula' si tu nun scinne a ffonne nun o puo' sape' no comme se fa' adda piglia' sultanto o mare ca ce sta' eppoi lassa' stu core sulo in miezz a via ah comme se fa' a da' turmiento all'anema ca vo' vula' si tu nun scinne a ffonne nun o puo' sape' no comme se fa' adda piglia' sultanto o mare ca ce sta' eppoi lassa' stu core sulo in miezz a via Ciao Mia...
|
|
![]() |
| Strumenti Discussione | |
| Modalità Visualizzazione | |
|
|