![]() |
|
|
#1 |
|
Amico*
|
<center> Pino Daniele
Senza 'E Te Je te penze accussì, per ore e ore je te voglie accussì, te voglie ancora e si chest nunn'è ammore ma nuje che campamme a ffà e se chiove o jesce o sole je te voglie penzà, pecchè senza 'e te nun sò niente. Je te sento accussì, comme o sang int'e vene se chiudo l'uocchie si, te voglie assaje bene e si chesto nunn'è ammore ma nuje che campamme a ffà e se chiove o jesce o sole je te voglie penzà, pecchè senza 'e te nun sò niente. Pecchè senza 'e te me siento nun se vede manco 'a luna pecchè senza 'e te t'o giuro je nun credo cchiù a nisciuno je nun credo cchiù a nisciuno a nisciuno a nisciuno pecchè senza 'e te nun sò niente. e si chest nunn'è ammore ma nuje che campamme a ffà e se chiove o jesce o sole je te voglie penzà, pecchè senza 'e te nun sò niente. Pecchè senza 'e te me siento nun se vede manco 'a luna pecchè senza 'e te t'o giuro je nun credo cchiù a nisciuno je nun credo cchiù a nisciuno a nisciuno a nisciuno pecchè senza 'e te nun sò niente. pecchè senza 'e te nun sò niente pecchè senza 'e te nun sò niente </center>
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
Il Pino daniele dei rpimi anni è spettacolare.....
Terra Mia Comm'è triste, comm'è amaro Assettarse pe guardà' tutt'e ccose Tutt'è parole ca niente pònno fa' Si m'accido ie agg'jettato chellu ppoco 'e libertà Ca sta' terra, chesta gente 'nu juorno m'adda da' Terra mia terra mia comm'è bello a la penzà' Terra mia terra mia comm'è bello a la guardà Nun è overo nun è sempe 'o stesso Tutt'e juornë po' cagnà' Ogge è deritto, dimane è stuorto E chesta vita se ne và 'E vecchie vanno dinto a chiesa Cu' a curona pe' prià' E 'a paura 'e chesta morte Ca nun ce vo' lassà' Terra mia terra mia Tu si' chiena 'e libbertà Terra mia terra mia I' mò sento 'a libbertà.
|
![]() |
| Strumenti Discussione | |
| Modalità Visualizzazione | |
|
|